Gå til innhold

Har du vært på Hunderfossen? Fortell....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det bra? Er det for barn i alle aldre? bestilte dere med overnatting?

ser de har forskjellige pakkeløsninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

barna våre (3, 6 og 8 år) trives veldig godt på Hunderfossen. Vi er stort sett der en gang hver sommer. Skal nok en tur senere i sommer... Vi bor ca 1 time derfra, så vi har ikke hatt behov for overnatting da.

Eldste var 2 1/2 år første gang vi var der. De to andre har også vært der som baby da. De under 3 er gratis, men det er likevel moro for 2 åringer og ikke problem å ha spebarn der. Vi har også vært der med tremenning til ungene på 13 år, og hun synes og det er moro. Jeg var der første gang som 14 åring, og husker det var moro (selv om det er LENGE siden...) Og det er mye vi voksne liker og... kanskje ikke så spennnede for de fra ca 14-15 til 18-19 år. Det vet ikke jeg.

Iallefall fra 3 til 11-12 år tror jeg de fleste barn finner noe der.

Det som er veldig fint er at de har griller der, og du kan grille egen mat der. Sparer en del penger på det ja.... (men også mange steder å kjøpe mat)

Skrevet

hvor bor du?

Langt unna, så har de både hotell /hytte nært hunderfossen. De har også et quality hotell rett ved hunderfossen.

Prisen inn på huderfossen er vel ca 1000 kr for en familie på 4 med barn over 3 år.

En hel dag på hunderfossen er nok ;) De pakke tilbudene er ofte inkl. 2 overnattinger og hunderfossinngangspass for to dager. Men om dere vil overnatte 2 netter, anbefaler jeg f.eks. 1 dag på hunderfossen og en dag på lilleputthammer.

Tror nok hunderfossen egner seg kjempe fint for barn som er 4 + jo eldre barn, dess mer kan de være med på! Men små barn har så absolutt glede av det de også :) (de slipper jo å betale inn også)

Hvor gamle er barna dine?

Har du vert inne på hunderfossen.no?

Skrevet

vi bor i stavanger og har behov for overnatting ja, barna våre er 5, 7 år og 6 mnd gammle

var inne og kikket på nettet ja, og kunne tenke meg en tur dit

Skrevet

enig at to dager etter hverandre kan bli litt mye. Hadde vært bedre om en kunne ta en dag "pause" mellom, men de 2 dagers billetter gjelder dessverre to dager etter hverandre.

Har enda ikke vært på Lilleputthammer vi, må prøve det vi, skal visst være artig...

Skrevet

Vi har akkurat vært der, kom hjem i dag, overnatta to netter rett ved hunderfossen, og har vært to dager i parken. Jeg synes det hadde holdt med en hel dag i parken egentlig, gjorde ikke så mye andre dagen, da vi hadde fått gjort nesten alt dagen før.

Var der med to barn på, en på 19 mnd, og en på 11 år, kjempemoro for begge to :)

Skrevet

Hunderfossen er bra ja.. Og det er for folk i alle aldre.. :-) Jeg og søstra mi var en tur der i fjor.(hun er 19, jeg er 22) og vi moret oss jo. Jeg fikk jo ikke vært med på alt, siden jeg var gravid i 7. mnd, men da satt jeg bare og koste meg i finværet og så på søstra mi. Søstra mi har hatt sommerjobb der i flere år, så hun hadde gratisbilletter. Jeg har vært der mange ganger. Første gangen var jeg vel 5 år, og det var mye å finne på da iallfall. Jeg har også vært der sammen med ei på 3 år en gang. Hun likte seg også godt der. Enkelte av bilene må man jo være litt eldre for å kjøre, men siden det fins så mye annet, er jo ikke det noe problem. Noen aktiviteter er for de minste, mens noen er for de litt større.

Dere kommer helt sikkert til å få en koselig dag! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...