Gå til innhold

Jeg har nettopp begynt å introdusere grøt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da slik at de små skal ha drikke til grøten? Altså at jeg må ha en flaske klar eller amme like etterpå? Skulle jo tro at det var godt å få no å skylde ned med! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte med grøt fornoen dager siden.. gir henne 50 ml melk med grøtpulver i... når hun er ferdig med det får hun melk etterpå til hun ikke vil ha mer... man gir jo litt først så mer og mer.. veit ikke om det er vanlig å gi melk ettehvert når de blir større og mere vant til grøt, for det er jo melk i grøten å..

Skrevet

kan hende det er vanlig å gi vann ved siden av etterhvert??

dytter i alle fall litt for deg da..

Skrevet

Jeg gir han pupp først, så grøt.. Og så får han vann til grøten...

Skrevet

jeg gir også vann på flaske til grøten...ikke mye så hun blir mett av det, men litt for å skylle ned med....:o)

Skrevet

får vann ved siden av og pleide å få pupp etter, nå får han frukt istden, for holder på å trappe ned amming

Skrevet

Hvis du nettopp har introdusert grøt så sier det seg vel selv... en starter med smaksporsjoner på noen få ts, og det er jo ikke nok til å mette en liten mage. Pupp skal fortsatt være hovedmåltidet.

Skrevet

Fram til barnet er ca 7-8 mnd så ammet jeg alltid før måltidet slik at barnet ikke skulle være mett før amming.

Ga aldri noe annen drikke ved siden av når jeg ammet.

(denne gang har jeg ikke kommet til grøtstadie enda)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...