☆Pacific sunset☆ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Tenkte å reise et annet sted enn Alcudia og Palma/Palma Nova for engangs skyld og lurer på om noen vil anbefale et fint sted der... Må være barnevennlig strand, gjerne mindre strender, ok shopping og gode restauranter...
makkapakka med spire Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vi var i en liten by som het Can Picafort på et helt fantastisk hotell Vell Mari tror jeg det het. Jeg og sambo reiste uspesifisert uten barn, men dette hotellet var kjempebra for de med unger. På butikken på området hadde de masse norsk mat f.eks toro tomatsuppe, stabburet makrell og leverpostei, nestle barnegrøt og midagsglass, libero bleier osv. Betjeningen snakket forsto norsk og snakket svensk/norsk (en del av de) underholdning hver kveld på en utescene. Show for barna hver dag. På dagene var det ulike aktiviteter hver dag (vannpolo, gymnastikk, pil og bue, dart, fotballturnering, tennis osv) Fin koselig liten by, med mange koselige restauranter og barer, kort vei til stranda. Var ca 20 min med buss inn til Alcudia. Vi hadde det helt topp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå