søljenes Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Testet meg idag morges, og jeg er ikke helt sikker på hva jeg så. Det kom opp en HALV(!?) veeeeeeldig svak positiv strek. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Om det var en feil på testen eller hva. Aldri hørt om at kun halve streken kom frem. Testet med strimmel fra billige-tester.dk Denne halve streken forsvant etter en stund. La den fra meg, og kikket på den litt senere, og da var testen helt negativ. Dette er helt nervepirrende spennende! Føler på en måte at det går på frem, selv om streken ikke var helt en strek Hva tror dere?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Søsteren min fikk kun noen små prikker på den ene siden der streken skal være, og hun var smell gravid!!! Håper det er slik for deg og! Ta en test til om en dag eller to så er sikkert streken tydligere!
søljenes Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Dette høres lovende ut *håper håper* Takk for svar tryllepike! Håper virkelig spiren sitter nå, for deg også
søljenes Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2007 Testen idag ble heeeelt negativ, ikke så mye som en antydning en gang... Enda et par dager til IKM, men kjente jeg ble fryktelig skuffet
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Åååå... Teste igjen om en dag eller to da! Jeg testet i dag jeg og... Totalt bortkastet men... Måtte bare he he... Men mer negativ test er nok ikke mulig å få.. Vi må holde motet oppe frøken håpefull!!! Plutselig er testen så positiv som den kan få blitt!!! Trøsteklemmer...
søljenes Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Takk for det maggimor Og ja, testene våre SKAL bli positive nå snart. Jeg er så innstilt på at den skal bli positiv denne mnd, mer enn noengang faktisk, og håper det ligger noe i det på en måte, hehe. Sender en diger klem i din retning maggimor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå