vipsen*en av hver* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 å teste seg???? Hadde full klaff på EL med tester og gjorde alt etter boken.. den hadde eg mandag den 18..Jeg har siden mandags kveld hatt mens lignende smerter... det hadde jeg sist jeg var gravid og for 2 år siden.. men er litt usikkert på når jeg skal ha IKM.. tror dere det er for tidlig å teste seg i morgen.. ????? Please svar....
vipsen*en av hver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg tester meg iallefall uansett.. så får jeg krysse fingrene....
Ruttitutt :-) Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kan bare fortelle om det jeg erfarte. Jeg tok en test 3 dager før IKM (fordi jeg trodde jeg hadde ikm den dagen, men viser seg at jeg hadde el seinere enn jeg trodde), og den slo ut positivt! Jeg ble så glad! Men dagen etter ble den negativ, også neste dag...og dagen etter der kom mensen... Så jeg hadde nok det de kaller en kjemisk graviditet. Så derfor kan det være litt kjedelig å teste før ikm. Men vet du ikke helt sikkert når ikm er så kan du jo bare prøve. Skjønner godt du ikke klarer å vente. ;-) Lykke til! Jeg begynner med EL-tester i morgen.
vipsen*en av hver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Hva er kjemisk graviditet????
Ruttitutt :-) Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg visste ikke hva det var før jeg leste det her inne stter at den ene testen slo ut positivt. Det er hvis egget blir befruktet men ikke fester seg, pga at det var noe feil etc. Så da rekker kroppen å begynne å produsere litt hcg som da kan føre til at en test slår ut, men da vil bli negativ på ikm eller noen dager etter. Vet ikke hvor vanlig dette er, men er det jeg fikk til svar da jeg skreiv et innlegg om en postiv test som plutselig ble negativ.
vipsen*en av hver* Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2007 Ja har testet.. den var negativ, men håper den var det pga av det var for tidlig å teste.... skal vente en stund å så teste dersom jeg ikke har fått TR..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå