♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 men kjenner ingen..tulla krever så utrolig mye for tiden og hun neekter og ligge på teppe sitt alene..trenger en trillepike 1-2 ganger i uken så jeg får tatt en storvask i huset.men vil jo ha en jeg kjenner som jeg kan stole på da... noen gode råd? og hvor mye koster en trille-pie i timen ca?
LisaColli Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 har du ingen venner eller familie som har lyst å avlaste deg litt da? de er som regel gratis også hehe.. vet det er mange "ungjenter" 13-16 år som er glade i barn da. heng opp en lapp en plass?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 hehe jo men alle er opptatt med jobb og ferier og sånn..men kan jo spørre litt rundt da:P vil helst ha noen jeg kjenner er litt skummelt med ukjente:P
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Du har ikke en ivrig "bestemor" da, de pleier ikke være vanskelige å be ;o) Tror mamma'n min må komme til oss en gang i uka eller to, for huset står på huet hjemme hos oss :o/ Hvor gammel er jenta di? Har hun begynt å snu seg på magen enda?
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 mamma bor i spania hun:(men har en ny-gravid søster som snart slutter og jobbe skal spørre om hun har mulighet.. tulla blir 5 mnd strax (1 juli) og hu er såå aktiv hun skal sitte hun:P og ruller over på magen og over på ryggen og aker seg bortover:P står med nesa neddi teppe og prøver og krabbe:P helt vill er hun hehe så må ha øya på hu hele tia da.
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Den beskrivelsen der hørtes akkurat ut som mathias.. hehe.. akkurat sånn han gjør å. Var veldig deilig da de lå der vi la de.. men men, Du har ingen søskenbarn eller sånn som kunne tenke seg å passe snuppa di litt? eller kanskje noen venninner av deg har noen småsøsken som vil passe den lille litt? Bør jo ikke vært alt for unge heller.. siden snuppa ikke er så gammel.. Ønsker deg lykke til, og håper du finner en!
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juni 2007 hehe ja jeg husker hvor deili det var da di lå heelt stille ja:P hehe hun blir mer og mer aktiv for hver dag:P Jeg er liksom den yngste i familien så det blir litt vansklig og alle er liksom så opptatte:( men får sjekke litt opp rundt igjen og se om noen tilbyr seg:P trenger det virkelig. =)
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har trillepike til min gutt 2 ganger i uken , hun har han da i 2 timer. Deilig å få slappet av da. Hun er 13 år. Jeg betaler henne 25 kr i timen. Det er en nabojente, hun kom å ringte på her etter at jeg hadde fått han å spurte om hun kunne få begynne å passe på han. Jeg fikk nummeret hennes å ringte til henne da jeg syntes han var stor nok (sendte han ut da han var 7 mnd). Nå er han 10 mnd å stråler hver gang hun kommer for å hente han
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 Så synd.. Hadde jeg bodd der kunne jeg godt ha vært din ofisielle trillepike :-)))) (Chanzei er foresten.. bytta nick )
Mersa og gutta <3 Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Her har Åsane kirke lært opp noen konfirmanter til å være barnevakt, og det tror jeg vi kommer til å benytte oss av etterhvert. De har en "bakvakt" de kan ringe til dersom de lurer på noe, og det er jo trygt for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå