OsloMor Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Sikkert et rimelig håpløst spm, men forrig uke lagde hun en slags "jordbær-salat" hun hadde til små pannekaker med cottage-cheese. NOEN SOM HAT OPPSKRIFTEN PÅ JORDBÆR-SALATEN?? Er desperat, og hater meg selv for ikke å skrive den opp, og NRK for å sende matprogram hvor de ikke har lov til å trykke oppskrifter. Blir selvsagt overlykkelig om noen kan og gidder å svare:-)
sveis Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 http://www.nigella.com/ Kanskje du finner den her.
husmor 2000 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 hei. Jeg så ikke det programmet, men siden jeg er Nigella fan og allerede har svart på spm om en av hennes oppskrifter i kveld ma jeg jo prøve på denne og.. Har funnet en oppskrift på oste-pletter og de serverer hun med: 250 g jordbær 0,5 ts balsamico eddik 1 ts sukker mmmm de ser gode ut på bildet...
OsloMor Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 TUSEN TAKK FOR SVAR!!! ELSKER Nigella jeg også, min favoritkake over alle favorittkaker er Pavlova med granat-eple, og den skal Nigella ha all ære for:-)
Oledoledoffen Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Oj, den hørtes spennende ut! Kan du ikke legge inn oppskrift her eller på kokebok-forumet????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå