♥Snulder Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Mor har fått dansematte-spill til ps2 av far! Så nå brukes all energien jeg måtte ha igjen på å svette foran tv`n om kvelden. Stuper utslitt i seng.... tenker far angrer jeg gitt..hehe... Men jammen er det morsomt! Og god trim er det også! Bekkenløsningsplagene mine kommer frem igjen, men det overser jeg glatt. Litt halting får jeg bare leve med!!
Plutseliten :) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Still den inn på bryllupsvalsen så kan du øve og svette sammen med far. Da kanskje han angrer bittelitt
gammel røy Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 kult, høres morsomt ut. Kunne tengt meg noe slikt men vi har x-box, tror bare det finnes for ps. rock on!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Sånn vil jeg og ha. Har hørt at det er super trening..
Karomamma Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 He he, sånn trening vil jeg også ha!! Dansematte sammen med Singstar må jo være en hit
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 aaah,slike matter kjøper man alltid til andre =) men egentlig er det man selv som vil ha,ikke sant?? hehe di er kule.vi har ikke,men jeg kunne godt tenkt meg ei. vært morro å se gubben danse.han med sine lange pipstilker av noen ben.....hihihi ;o)
Trollmora Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Høres gøy ut! Jeg ønsket romaskin i 40-årspresang og fikk det. Foreløpig er det bare ungene som har lekt med den......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå