Gå til innhold

Innlegg fra en anonym krangler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!! Kan ikke noen legge denne ut på skravle for meg... jeg har bare par synspunkter på den nye trenden som har dukket opp....

Hva pokker er det dere damer driver med?? Håper en del av deres innlegg er kødd for det kan umulig være tilfelle at det plutselig begynner å florere med sånne innlegg så tett etter hvberandre..

En etter en av dere frøkener har stormet te dib med deres nokså utrolige historier om

* utro menn... og.. ja.. dere flyr heller på dib og forteller om at dere har tatt de på fersken enn å ta det det opp med han og hu dama.. tror ikke det vil hjelpe forholdet å ha nesen begravd i tastaturet gitt....

* menn som er usikre på forholdet fordi du ikke skrever nok (og alikevel sender du ungen din ut på gåtur med den fyren slik at du skal kunne få "tenkt" litt)

* menn som har sovnet foran dataen med nokså homofile relaterte stoff liggendes synlig på dataen (og dere babler ut om at "ja, han er ikke typen til det så jeg tror han gjør det for å tulle...) øøøøø... javel

* menn som søker etter "kvinnelige venner" (og som i tillegg når dere finner ut av det heller vil slå opp med dere enn å såre følelsene til ei total ukjent dame) ... sier litt om deg kanskje?

Ser mer innlegg om ødelagte forhold enn den evinnelige krangelen om vaskeservietter

bilseteretningen

mme eller mm

merkeklær /vs billige klær

and u name it..

Kanskje jeg burde være glad for det??

For de tidligere nevnte kranglene som nå har tapt popularitets kampen mot utro menn-innlegg begynnte å tape glansen og gå fra interessant til booooooooooooooooooooooooooring..

Litt mer action med utro menn da gitt.....

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får gi et svar jeg da!

Kan vel hende at de har vanskelig for å prate om det? At det er greit å få noen synspunkter fra folk her inne?

Skrevet

Huffda....

Kan ikke si at det der var noe koseligt å lese...

... det innlegget var unødvendig....

Skrevet

Det er nok en grunn for at vi henger her på skravlesiden...

La oss kose oss her så koser du deg der du er.

Ha en flott kveld...

Skrevet

skjønner ikke helt vitsen med å legge ut innlegget fantasiløs........og dessuten, sett på brillene; dette var ikke fra en anonym "krangler", men fra en anonym SKRAVLER......

men nå er det jo slik at det har blitt en vane inne på kranglesiden;

"englene" fra skravle kommer inn på krangle for å slenge anonymt skitpreik til "medsøstrene" sine på skravle.......same shit!

og sjaman; du er inne på kranglesiden i ny og ne du også......

Skrevet

Joda du har rett i det...og jeg liker å være der....men dere er så harde mot hverandre...derfor er jeg ikke der så ofte...hehe

Ellers så trykket jeg litt fort på lagre fordi jeg etterpå tenkte at det sikkert ikke var en krangler...FOR kranglerne står som regel frem MED nick...

so Im sorry...ok friends?

Skrevet

harde mot hverandre?? der er jeg faktisk totalt uenig! er større bredde der inne enn her.....

seffern ;D

Skrevet

Ja men føler ofte at det blir sånn tøffe i trynet opplegg...og at ett innlegg må være bedre enn siste liksom...og ordene som bruker er jo ofte knallharde ord som jeg aldri bruker i RL...

Litt mye banning...hehe ...men ok...ellers er det jo greit da...

Skrevet

Men hvis du syns det er så booooooooooooooooooooooring å lese om det, hvorfor gidder du å legge ut et innlegg om det å klage på at det er altfor mye av slike ting? Kanskje du heller burde startet en diskusjon om vaskesevietter og bilstoler så hadde du sluppet å lese... Eller enda bedre, holde deg til krangle?

Tenk at det er mennesker som sliter i forholdet sitt som legger ut disse innleggene. En ide er vel heller å støtte enn å sparke de som ligger nede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...