Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Er det noen her som kan anbefale gode bøker som omhandler disse temaene? Jeg er veldig interessert i å lære mer. Takknemlig for svar! :-)
Twig Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg fant nettopp frem en bok isted om det, men hva den heter, det kan jeg fort finne ut etterpå
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Jeg leser en bok som heter Mitt klarsynte jeg...og Intuisjon... Meget bra bøker... et forum på internett har masse øvelser etc om dette:http://animamundi.ffrq.com/ ellers skal jeg finne bøker jeg har lest.. *springeropptrappenforålete*
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Harmoni og livsglede, Intuisjon Ditt klarsynte jeg, Sherron Mayes (knakende god) Eggen sin bok Godfoten er bra... Og mandino har ei som heter hemmeligheten bak et suksessfylt liv... Dale Carnegie har mange superbøker.
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 Bibelen er bare helt rå..man blir aldri ferdig med den..hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå