mammatilTHEODOR:) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hvilken bleie er best? Er det store forskjeller?
Bimmer´n Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Det lurer jeg også på!! :-) Og så alle disse forskjellige bleieavtalene i butikkene.....
mammatilTHEODOR:) Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Ja.. når det gjelder priser, så vant iallefall rema 1000 en test i vg..
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ..min eneste erfaring fra sist gang var at bleiene i seg selv er ganske like, forskjellene ligger mest i fasongen. dvs at en libero bleie passer bedre til en unge og pampers en annen, når barna vokser kan det være omvendt igjen. Datteren min slet med passformen rundt låra, enten var den ikke tett eller så ble det "gnagsår". Så vi brukte begge typer til forskjellig tid. Ingen barn er helt like i fasongen...
ennaH Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Pampers. De er smalere og lengre. Det betyr mindre babybæsj oppover ryggen og færre vaskemaskinomganger fulle av bæsjeflekkete bodyer.
VinterSol+2 Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 libero! sitter iallefall bedre på min unge, er mykere og mer behagelig for henne, og mindre klumpete..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Min første gutt kunne ikke bruke Pampers – ble våt både nedover lår og rygg. Libero var perfekt for ham. Min gutt nummer to bruker Pampers og det fungerer bra på ham. Går helt greit med Libero også, men jeg har ikke funnet billigere bleier enn de doble pakningen med Pampers som selges på Rema.
nettie med 4 små Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Vet Kiwi vant med sin bleieavtale, hver 4. er gratis...
IJ med Lillebror i magen Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Vi har hele tiden brukt Pampers til vår gutt. Har testet Libero også, men da skjer det alltid en "ulykke". Kjøper dobbelpakke på rema1000. Det er billigere enn alle andre steder!
Tpop Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Drer må nesten prøve de forskjellige. Sønnen vår klarte å få bæsj oppover ryggen uansett bleie, men han fikk også lett bleieutslett, og det kom etter en tid når han fikk brukt en type lenge nok, da måtte vi bytte og de forsvant også var det da å bytte igjen etter en stund.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Lillejenta brukte Libero først, fordi de lå i apotekpakken og vi fikk dem på sykehuset. Men etter x antall tissevåte bodyer, prøvde vi Pampers. Det funket mye bedre på henne, de er mykere, går lenger opp på ryggen og lekker ikke rundt lårene. Hun har heller aldri lekket bæsj gjennom en Pampers -bleie.. Enig med de som sier at dette sikkert er forskjellig fra barn til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå