Gå til innhold

Å gå overtid.


detteskalgåbra

Anbefalte innlegg

/ dager over og det skjer ikke noe. Kjenner kynnene men det utvikler seg ikke. Veldig frustrende.

 

Er det flere som har født siden sist? Jeg ser at det ikke er mange som er 7 dager over ihvertfall. Trenger trøstende ord::-(

 

Har jo lyst at det fortsatt skal bli junibarn da, men det er ingen garanti som det ser ut nå.

 

Hva gjør dere som er overtid? Hva slags erfaring har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring med dette...er førstegangs...

 

Ganske deprimerende å gå her og vente...merker at jeg blir litt amper og fort hissig på sambo og modern over bagateller:(

 

Gjør ikke stort om dagen, går med hunden, ser på tv, bim`er...thats it!

 

Hadde jo trodd at det garantert ble juni barn, men nå begynner det å se mørkt ut...

 

Formen er egentlig super bortsett fra litt ryggvondt og halsbrann.

 

Melder meg snart ut av juni klubben og inn i juli klubben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julimamma

Hei:) Har d på samme måte -masse kraftige kynnere til tider, men de vil ikke utvikle seg:( Er 5 dager over termin nå, og d er rekord for min del. Gikk 3 dager over med nr 1 og nr 2 fikk jeg 2 dager før. Ville så gjerne ha junibarn jeg også, men d ser mørkt ut! Blir vel sikkert juli-klubb her også. Har oss jevnlig en runde i halmen -men d nytter visst ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fra august-klubben her ;o)

Jeg gikk 2 uker over med min første! Det var to lange uker! Trøsten er et barnet er veldig "ferdig" når det først kommer ut. Jeg hadde ingen problemer med amming eller barnets soving osv. Hun var veldig sterk og robust og alt gikk knirkefritt! Så se det bra den positive siden, jeg vet så altfor godt hvordan du har det ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13 dager over termin i dag.. Er veldig utålmodig og lei nå. Har ingen symptomer på fødsel i dag heller...

 

Dagene går med til å gå turer, se litt på tv, lese og rydde litt hjemme..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tre dager på overtid i dag. Er veldig demotiverende. Blir sur og snerpete, og gidder ikke å gjøre stort. Var på stripping på tirsdag og i går gikk slimproppen. Vet at det ikke trenger å bety noe, men det var iallefall en forandring.... våknet i natt med skikkelig mensen tak i magen og lå våken og håpet og håpet.... men skjer det noe?? NEIDA!! gikk to turer i gårkveld for at ting skulle skje.....

Men jeg får vel smøre meg med tålmodighet og fortsette å håpe på junibarn.... Satser fult på fullmånen!!!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er over tiden jeg oxo, men bare 1 dag. Men merker at jeg ikke er klar for noe særlig mer enn 1 uke til. Jeg gikk 13 dager over med første mann, og man håper jo da at nr 2 skal komme litt raskere. Men vi får se. Er skuffet hver eneste morning over at det ikke skjedde noe i løpet av natten. Har ikke et eneste tegn til at noe er i gjerdet heller. Kynnerene har avtatt t.o.m. Sist gang hadde jeg i hvertfall masse kynnere.

 

Uff, men det er lite annet vi får gjort jenter enn å VENTE.....

Vi er uansett snart i mål! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...