Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Er det noen her som har vært på det "samlivskurset" HS holder for førstegangsforeldre? Hvordan var det? anbefales?
Murmeline Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Helt ok/ganske bra. Hadde ikke giddet å betale masse penger for det, sååååååå bra var det ikke. Men de hadde noen bra poeng her og der, koselig å gjøre noe for parforholdet, og komme seg litt ut en helt vanlig ukedag:)
Murmeline Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Enten to kvelder, eller en hel helgedag, kommer an på.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Vi ønsket å dra men da vi ikke har noen til å passe babyen og HS nektet oss å ta ham med fikk vi ikke kurset.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Hvordan er dette kurset egentlig????? Er det sånn at de spør alle spørsmål som vi skal svare på og sånn eller er det mest "foredrag" og par-diskusjoner??????? Har veldig lyst, føler vi kommer til å trenge det, men tørr ikke hvis det er sånn at vi må sitte å brette ut (selv om d bare er ¨små spm) til alle de andre....!!
På'n igjen Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Har ikke vært på samlivskurs i HS holder, men jeg har vært på et som sykehuset holdt her jeg bor, og det betalte vi mye for.... Snakket for det meste om generelle problemer og det å kunne kommunisere... Vi ble bedt om å være åpne, men ikke fortelle mer enn det vi følte var riktig.. og slik vil jeg tro kursene på Hs også er. Det som er ok med slike kurs er at du oppdager at du ikke er alene om å slite, lure på ting osv. de fleste sliter mer eller mindre med de samme tingene. Anbefaller dere å gå på det, noe plukker dere helt sikkert med dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå