Gå til innhold

Enda mer negativt om HAUKELAND....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste det. Ble nesten mer opprørt over noen av kommentarene enn over selve artikkelen!

Et eksempel:

Nok en gang kommer dustemiklene med det gode rådet om å lytte mer til pasientene, du vet, disse vaskehjelpene og trygdesnylterne som vet så j..... mye om helse og helsevesenet. Dere kommer til å ta knekken på helsevesenet, for ikke å snakke om trygdeordningene. HVem faen skal da betale for dere?

Og denne...

Så mye sutring og klaging det er her inne! Dere har det altfor godt! Det er ingen som kan kreve at alt skal være perfekt rundt ens fødsel, og om barnet har det så travelt at det kommer ut før en rekker frem til sykehus, er det kun tegn på at han el hun har det bra.. Dessuten er det en sykebil på vei i slike tilfeller, så om noe mot formodning skulle være gale er hjelpen ikke langt unna. Helsevesenet her i landet er et av verdens beste.

Er vel egentlig glad for at jeg _ikke_ skal føde der denne gangen...

Skrevet

hjelper ikke på oss førstegangsfødene som må:(

Skrevet

Det stod no ikkje på sykehuset når eg fikk på legevakta i Knarvik for to årsiden, dei kan jo ikkje be meg komme før noen tegn er der? Hadde distrikt jordmor med meg og det føltes trygt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...