♥Snulder Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei hei alle i hop! Her er det aktive dager! Uvant med denne jobbinga da gett! Jeg har nå sagt opp jobben på gamlehjemmet, og lever herrens glade dager på ekstravakter! Helt greit egentlig! Plukker det jeg vil ha... som er dagvakter:=) Bryllupsplanleggingen går sin trege gang.... hoper seg stadig opp med nye småtterier som må løses... men som forloveren min sier " Det er bare en fest!" God sommer til alle sammen! Jeg titter stadig innom, for her blir vi hjemme!!!
Plutseliten :) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Ekstravakter er topp,kan ta akkurat de vaktene som passer og ta seg fridag med god samvittighet...for å ordne ting,som feks bryllups småtterier. Lykke til med planlegging,og god sommer
Karomamma Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Ja, vi har skjønt at du har mye på tapetet for tida. Men du kommer vel plutselig tilbake? Det er jo "bare" en fest, he he....
Reveenka Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Hei og hopp! Plukk de vaktene du vil ha på øverste hylle, og deleger oppgaver til venstre og høyre med raus hånd! En dag det er fint vær og du vil ha en avslappende dag, så kan du jo ta med de minste(eller alle fem for den saks skyld!) og ta en tur hit, da vel! Vi skal også stort sett være hjemme i sommer c";)
Reveenka Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Men husk nå endelig på at det kommer jo en del prominente gjester på den festen din, så ikke ta altfor lett på det, da. Noen av dem kan jo faktisk være vant til en viss standard...... (moahahaha!)
Karomamma Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Stemmer det, du har bedt noen high profile lokalkjendiser på festen! Huff, hun ene skal visst være ei skikkelig pirkete heks. Da må det være på stell, serru!!! He he....
Reveenka Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Ikke så greit med sånn Tante Pose-gjester, nei! De har en tendens til å rotte seg lkitt sammen også, og sitte der og se kritisk ut over forsamlingen, og prike og kritisere på alt... Nei, best å sørge for at alt er perfekt ned i minste detalj, selvom det betyr at det ikke blir noe tid til sove eller avslapping den siste måneden før den såkalte "bare festen"................ c",)
♥Snulder Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2007 Hahaha!!! Jeg skjelver i buksa!!! Toppen av det hele er at toastmasteren har varslet ablegøyer.... Han ba oss skrive en liste over gjester som er for "sarte" til å bli utsatt for sprell!! Jeg vet hvem som IKKE kommer på den lista!!!!
Reveenka Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 HÆ!? Hæ? Hvem? Ikke glem at noen av oss her på sia er eksperter på lister(og det er ikke meg....)! Regner forresten med at ei sprek hulder som deg ikke har noen i bekjentskapskretsen sin som kan regnes som "sart", så da kan det høres ut som om man kommer til å sitte leeeenge til bords og slite med thaimaten c",), før alle har fått sin bekomst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå