Gå til innhold

leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det murrer og murrer og murrer.. kan ikke noen låne meg noen rier så det skjer noe snart:) får lyst til å røske ut livmora med baby og alt for det murrer konstant!!! sukk.. håpe på at fullmånen har noe virkning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer fullt og helt på innlegget ditt. :)

Skrevet

sats på at murringene dine gjør susen!!

Mine maserier sørget faktisk for tre cm åpning før fødselen satte i gang! takknemlig for det nå som jeg vet det, for det gjorde at smertene ble fordelt litt utover, slapp å ta alt på en gang!

hvordan er det med dere ellers?

(tigern; jeg tror du får rier ved neste regnskyll jeg... jeg har tro på disse regnværsbarna..)

Skrevet

hmm *titter ut for å lete etter skyer*.. noen som vet om det er meldt regn her i natt? hehe:) uff nei har denne sterke følelsen av at det ikke skjer før tirsdag, tror jeg får rier mandag og føder tirsdag:P

uff ja men de ligger som ett belte rundt kroppen og de vil ikke slippe for å gi meg pause, de bare vedvarer og blir kraftigere:( men ikke noen rieaktivitet..

ellers føler jeg meg ganske bra i forhold til siste ukene, litt mere uthvilt og ser til og med mindre sliten ut:)

hvordan trives du i mammarollen da vintersol?:)

Skrevet

å være mamma er rett og slett bare fantastisk!!

det gikk plutselig opp for meg en dag etter fødsel eller noe.. nå er jeg helt avhengig av krypet.. måtte ta meg sammen og sette meg i et annet rom med pc'en nå for ikke å tafse på henne hele tida.. hehe..

de mensmurringene er forberedelse det. husk at kroppen gjør tingene i det riktige tempoet for deg, så du skal se det snart er i gang.

og for noen så kjennes ikke maseriene eller de tidlige riene som annet enn mensmurringer, faktisk!

(mine rier var veldig annerledes enn jeg hadde forestilt meg, hadde sett for meg litt sånn krampeaktige bevegelser i magen eller noe, men jeg hadde mensmurringer/sterke menssmerter i nederste delen av magen og i ryggen i halvparten av latensfasen faktisk!! så ikke gi opp håpet:)

Kroppen din er flink!

Men prøv å gå deg turer, dans litt, gå mye... det dytter babyen nedover..

hihi.. vet du når mine rier begynte? Da jeg var på bryllupsshopping med ei venninne! Prøvde å skjule for henne hva som foregikk når jeg skjønte det, dette skulle jo være en dag som handlet om henne! Men da vi satt på kafe og jeg hadde fem minutter mellom riene, haha, da måtte jeg nesten si i fra, så jeg fikk kommet meg hjem og hentet toalettmappa mi!

Skrevet

det tror jeg på altså, må være fantastisk å endelig ha henne hos seg å kunne passe på henne og gi henne alt av kjærlighet og omsorg:)

de murrer brutalt hele veien rundt, kjenner det helt ned i lårene og helt opp i skuldrene, er så ubehagelig at jeg rett og slett blri gretten, de er ganske kraftige og som sagt uten pause:/

men er jo glad jeg har de sånn sett, hadde jeg bare fått en liiiten pause;)

oida hehe, timing på lillejenta skjønner jeg:)

Skrevet

hehe, ja, det blei en rask fødsel!

Bare kom deg opp og gå du, hehe

jeg gikk meg til et par cm åpning jeg..

når har du neste jordmortime da? du kan jo be om å bli strippet?

Skrevet

heldiggris:):)

går å tripper hele tiden her:)

ble tøyd på mandag som var, har time til tøying både fredag og mandag nå.. de satser på å tøye meg til fødsel hehe:) hvis ikke det funker da så er det mulig de setter meg igang, men håper på å slippe det da siden det murrer og modnes ganske så bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...