Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg far dem ofte når eg spiser.....syns det er merkeleg...dei kommer også til faste tider på dagen....rundt 12 til 1 og så senere når eg er ferdi på jobb i 5 tida da er det mange av dem.Når eg spiser middag foreksempel...syns det er litt merkeli eg noen andre som har det sånn. Er litt bekymret viss dette ikke stopper snart...har jobba 50 prosent(har vert sykmeldt) nå er eg tilbake i 100 prosent stilling.Men tingen er den at samme dagen som eg starta å jobbe fult så har kynnerene haglet...syns det er så ekkelt.Vurderer å ringe sjefen og si at det funker dårlig med jobben men alt er så vanskeli nå når alle har ferie!
Mor til en stor og en liten Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hør med lege eller jordmor hva de mener om dette. Jeg var hos jordmor idag på vanlig kontroll og fortalte om at jeg er plaget med kynnere og vondt nede i magen, jobber ikke, men får dem særlig når jeg er sliten og trett eller går mye. Fikk beskjed om å ta det med ro og kontakte sykehuset om det ble for ille. De vil passe litt ekstra på også siden jeg fødte 3 uker for tidlig første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå