~ Nuttemor~ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Kanskje et litt dumt spørsmål, men.....Tulla mi ble født med veldig mye hår, faller dette av etterhvert slik at det vokser ut nytt? Mener jeg har hørt det? Er 2 mnd nå og det sitter på fremdeles:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Det skjedde med snuppa mi...plutselig en dag hadde hu mista håret..hu var ganske stor da,3-4 måndter kanskje.. En kompis av meg trodde jeg hadde barbert hodet hennes.. Nå er hu 9 måndter og har fått en del hår igjen...
mednr5imagen Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 som regel mister de en del av håret, evt sliter det av..men de som har hatt mye hår ved fødsel får som regel fint og flott hår ganske fort igjen....
mamman til M&M Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 min har ikke mistet..bare slitt vekk litt fordi hun gnir seg når hun ligger på ryggen..hun er 4 mnd:)så bak kan det se litt flekkete ut..har klippe litt og vi da forann og bak fordi det var så langt:) hehe...hang over øra og nesten ned i øya..
fiona71*2pp Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Snuppa her har ikke mista nåkka enda. Slittlitt bort i bakhode,men det vises ikke, for det håret over, dekke over det. Panneluggen når nedi øyan, og håret på siden e langt nedfor øran.. Så e like spent hver mårra..trur ho kommer tell å se snål ut hvis ho plutselig blir skallat no ) Men man vet jo aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå