Fraggelhysa! Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Vi skal gifte oss, og til bryllupet ønsker vi oss pengegaver. Dette er kun av praktiske årsaker, for vi ble ikke enige om gaveliste noen plass og vi ville ikke ende opp med masse gavekort. Alle pengegavene skal brukes på ordentlige ting som hage, interiør og servise. Jeg har sagt at vi blir utrolig glade for personlige gaver, men hvis folk ikke aner hva de vil gi oss så ønsker vi oss penger. Jeg tåler ærlige meninger!
så var vi 4 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Høres ut som en grei deal det, men det kan være lurt å si dere vil ha det i lapper og ikke mynt, søskenebarnet mitt fikk ett sånn stort kort med småpenger teipa fast i ett flott mønster. Jeg jobba lenge med det kortet
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Det er jo helt greit, en ærlig sak. =) Er det ingenting man trenger, så kommer jo penger utrolig godt med!
En_av_hver Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Helt supert! Et vennepar av oss ønsket seg penger. De er voksne og har "alt"....pengene brukte de på en skikkelig laaaang reise som da aldri ville fått til uten pengegavene:-) Egentlig et det jo det samme hva man bruker pengene på, bare man er forønyd selv..er det ikke? :-) Ha et fint bryllup!!!
Fraggelhysa! Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Oi, nå ble jeg glad for så fine reaksjoner! : D
winneboo Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Syns det er helt greit jeg. Om noen jeg kjente skulle gifte seg å ikke hadde noen spesielle ønsker om gaver så hadde jeg syntes det vært greit å gi penger, istedenfor at de fikk noe de ikke trengte.
**¤¤** Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Enig med alle sammen. Hvorfor får noe man ikke har bruk for også må byttes senere.... Ha et fint bryllupsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå