Tove_mor Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg så en baby i dag som hadde en body med skriften "pappas lille øyensten" på. Synes den var veldig flott, så jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt det?
Mamarosa Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 JEPP! Har kjøpt den til bebissen vår... Kjøpte den på Exit!!! Tror den var av merket "Name it"... De hadde den i rosa/lilla med mørke lilla tekst, og i blå med mørkeblå tekst! Kjempe fine...
Tove_mor Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Stemmer! De er kjempe søte! Har de noen nettbutikk tro? Tror ikke det finnes noen sånn butikk i nærheten her.
Mamarosa Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Vet ikke om de har noen nett butikk, men tror ikke det... Det er kommet en ny butikk som heter Enter, og de fører de samme klærne som Exit - så det er mulig du finner den der også om du har den butikken i nærheten..? Eller så kan du sjekke ut bim shoppen, synes å huske at jeg har sett noe lignende der... (?)
CAT77 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har kjøpt en body hvor det står "pappas lille fulltreffer" på en nettside www.rockmybaby.no - bestilte en søndag og den lå i postkassen tirsdag! Kjøpte også en morsom pysjamas der det står "Sover ikke, ligger til lading" på.....!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 De har både nettside m oversikt over butikker som selger disse klærene og nettbutikk Siden er www.name-it.no Masse fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå