Lisa81 blittmamma! Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Er det vonde kynnere? eller rier som ikke blir noe mer? Det er så mye snakk om det her, så jeg lurer på om det er noe jeg har hatt, og bare ikke vet hva er..?
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 De er vonde kynnere som kjennes ut som skikkelige rier og gjerne kan komme regelmessig og oppføre seg som vanlige rier, før de forsvinner igjen. Forskjellen på de og vanlige rier er at maserier ikke gir åpning (og hos meg heller ikke modning).
VinterSol+2 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 det stemmer ikke helt, sånn jeg har forstått det.. jeg gikk med maserier i to uker, og jeg fikk åpning av det. kjentes helt annerledes enn kynnere. maserier kjennes som rier, bare mye svakere. som mensmurringer i mage og rygg. kynnere bare strammer og kan være ubehagelig...
Lisa81 blittmamma! Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Hmm, ok, takker for svar. Jeg blir bare så forventningsfull hver gang jeg kjenner det tunge presset i underlivet kombinert med stikking.Men er redd det bare er klumpen min som flytter på seg og presser hodet nedover,,Er så utålmodig nå...
rosalilla Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Hvor langt er du på vei? Eller når har du termin er vel greiere å spørre om Lise*FØDEKLAR*?
Lisa81 blittmamma! Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2007 Hei rosalilla! Jeg har termin 8 juli. Om 10 dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå