Phøøøni Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Gikk på helsekost her i mai for å høre om de hadde noe for ømme ledd/vond korsrygg.. -Tar du Omega 3? -Ja, selvfølgelig..tar tran hver dag! -Nei, det er ikke det samme. Tran er utvunnet av fiskelever, mens den Omega3'n vi har her er utvunnet av fisken/"fiskekjøttet"! -..hmm. får vel prøve det da..? Ble kvitt ledd- og ryggplagene, men det kunne like gjerne være at jeg hadde ferie en ukes tid.. Så gikk jeg fri for Helsekost-Omegaen, og spiste vanlige trankapsler: da kom stikkene i korsryggen tbake for fullt! Dro sporenstreks til Helsekost og kjøpte deres type; Eskimo. Nu kan jeg klare den siste uka på jobb før perm! Det kjennes bra ut! Jeg vil så gjerne 'stå løpet ut'!!
LynxLynx Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Øh... nei vell.... Tviler ikke et sekund på at det er masse omega3 i eskimo merket, utvunnet fra fiskekjøttet fra fet fisk. Men det vil vel i praksis bety at de henter ut fiskeoljen, og hvordan det kan være så forskjellig fra fiskeoljen fra levra, skjønner ikke jeg... Fiskefett er vell fiskefett?? Uansett, topp at du føler deg frisk og rask!
beibiboom Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 forskjellen er at oljen fra leveren (som i tran) inneholder mer avfallstoffer pga at disse går gjennom nettopp leveren! det "slipper" man i omega 3, og den er derfor mye renere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå