Gå til innhold

Har dere hushjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ha vi, en gang hver 14 dag. Hun vasker huset og gjør ekstra vask (f.eks vinduer) om vi spør henne og hun har tid. Mot mer betaling selvfølgelig. Jeg pleide alltid å spøke med da jeg var tenåring og hatet husarbeid at jeg skulle jamen ha hushjelp da jeg ble "stor".

Hadde aldri trodd jeg skulle benytte meg av slik hjelp, men nå nyter jeg det til det fulle. Kan bruke tiden til mann og barn og slippe det evige "maset" til helgen med å skulle vaske når en kan bruke tiden til kos med hverandre.

Var utrolig deilig å slippe det. I tillegg er vi mye flinkere til å holde det ryddig når noen andre skal vaske her.

Noen flere? Og trenger ikke svar fra dere som bare kommer med spydige kommentarer, Dem har det jamen vært nok av her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ansetter en nå som skal komme og vaske osv. noen timer en gang i uken. Jeg liker ikke husarbeid, jeg får heller ikke gjort så mye siden jeg er mamma og student og jeg vil heller bruke tiden min på noe annet.

Skrevet

Vurderer det hvis vi begge skal jobbe 100% og vel så det, da tror jeg jeg gidder å bruke penger på det. Nå kunne jeg ønske meg det, for blir ganske mye med husvask og en hage som skulle vært fikset opp ordentlig i tillegg til lille krabat/propell.

Skrevet

Ikke sant... Bruke tiden på noe annet... :)

HI.

Skrevet

JA, vi har vaskehjelp. Var noen mnd vi ikke hadde det, var helt forferdelig. Jeg elsker å ha rent hus uten å ha løftet en finger ;)

Skrevet

Jeg håper å finne en hushjelp snarest. Vi har "testet ut" en del kandidater, men jeg blir visst aldri fornøyd med noen, syns ingen gjør jobben skikkelig. Samboeren er strålende fornøyd med alle, men han ser jo ikke skitten.. Hvordan er det med dere da, ser dere litt igjennom fingrene på kvaliteten av arbeidet, eller er dere misfornøyd? Hvor finner man en som virkelig kan vaske?

Skrevet

Hehe, ja nesten slik. Men vi må jo holde det ryddig da. Men det er egentlig lett om en ikke roter. Altså rydder opp etter seg med en gang en har "rotet".

HI.

Skrevet

HAr det ikke, men skulle gjerne ha hatt det:):):)

Skrevet

Vi hadde en, men hun var ikke noe flink så da sa jeg til mannen at det var bedre at jeg gjør det selv. Men hun vi skal ha nå vasker hos svigers og er visst kjempe flink. Jeg syns ikke det er noe vits i å ha hjelp hvis det ikke blir gjort ordentlig og jeg må gå over det selv etterpå.

Skrevet

Nei, hun må kunne gjøre rent. Og vasker hun "dårlig" sier jeg i fra rett og slett. Prøvd det?

HI.

Skrevet

Jeg har sagt ifra når jeg ikke er fornøyd med jobben, peker til og med på flekker, støv etc som ikke er tatt, men orker jo ikke det hver gang.

Skrevet

Tja, mannen har vel hushjelp, nemlig meg...

Nå er saken den at jeg er en av de løgnasene som_liker_ husarbeid, så for min del gjør det ingen ting å sulle rundt og holde det rent.

Forstår godt de som hater husarbeid at de ansetter noen, det hadde jeg sikkert gjort selv også.

Skrevet

Vi har, "den hvite tornado" kommer til oss hver fredag og gjør rent. Har hatt en pause nå som jeg har vært i permisjon, men i august skal jeg ut i 100% jobb igjen, og da kommer hun tilbake. Nyyyydelig :-))

Skrevet

Støtter Skrømti, det har min og-heeeelt gratis:). Jeg liker det også, til en viss grad, men hadde jeg hatt maaasssse penger ville jeg nok prukt litt av dem på en hushjelp ja:)

Skrevet

Nei, men hadde hjelp en gang da jeg var høygravid med bekkenlåsning. Hun vaska "bare" gulva, men d er jo d som er slit. Tørke støv er helt ok for meg- d er ik slitsomt. Og badet foretrekker jeg å vaske selv. Jeg kunne godt tenke meg å ha hjelp framover, i og med at vi har svært hus og 195 % stilling tilsammen.

Skrevet

Trenger ikke maaasse penger til hushjelp. Vi har normal inntekt men unner oss den utgiften. :)

HI.

Skrevet

Hva koster det? Og hvor mange ganger kommer denne engelen i løpet av en måned?

Skrevet

Vi betaler 120 kr timen og hun er her 2 ganger per måned. Blir ca 600 kr måneden og det er ikke mye.

HI

Skrevet

Nei, det va jammen ikke ille. Tror jeg skal ta en bitteliten tlf i m.

Skrevet

Ja, hver fjortendedag tre timer pr gang. Betaler 100 kr timen, og hun rer til og med sengene og er SÅ flink.

Skrevet

Ja det har vi, og det er verdt hver krone! Vi har ikke spesielt god råd vi heller, men dette er en luksus vi unner oss...

Ikkenoe problem å holde huset ryddig, går og smårydder hver kveld jeg, og hver 14.dag kommer denne engelen og vasker hele huset. For en fryd å komme hjem til et grønnsåpeluktende rent hus!!!!

Har hatt flere forskjellige de siste årene, men hun vi har nå er virkelig effektiv, og grundig. Ikke et støvfnugg hverken under sofa eller i vinduskarm, og vi kan speile oss i armaturet i dusjen, alt er helt reint, for 130kr timen :-)

Skrevet

Vi har verdens mest fantastiske vaskehjelp som kommer til oss 4 timer hver uke. Hun er pålitelig og det er gullende rent, så vi er heldige!

Skrevet

Dersom noen av dere bor i Drammen/omegn og har noen å anbefale blir jeg kjempeglad!

Jeg har prøvs noen forskjellige og har så langt ikke funnet min "engel". Bare noen som vasker like dårlig som meg, samt noen enorme skuffelser...

Hehe..

savner den gamle vaskehjelpen min:(

Skrevet

nei, det har vi ikke, men skulle gjerne hatt! jeg syns det går så mye tid til rydding og vasking, og lite tid på å grise og rote det til igjen... blir gaaal!

åssen kommer du deg opp om morran embla? er du å et nattdyr eller? uff, jeg sliter om morran, og lærer aldri!

Skrevet

mente tillab, men du skjønte d var deg går jg ut i fra ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...