pug- pp nr? Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er 3 dager over ikm.. og får negative tester Hadde eggløsning rundt 8 juni.. Skjønner ingenting jeg....
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei.. Skrev akkurat ett innlegg hvor jeg lurte på om noen hadde opplevd dette.. Er 4 dager over IKM, og bare negativt... Jeg håper og håper... Vi må vel sikkert bare leve i håpet og håpe at TR ikke kommer og at testen snart må bli positiv...
kattungen Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Da er vi litt i samme situasjon. Har ikm i dag, men egentlig tror jeg for 2 dg siden. Utrolig irriterende. Æsj, vedder på at tr kommer her snart!!! Håper det klaffer for deg og at du bare må prøve igjen om noen dager. LYKKE TIL:)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Henger på denne tråden jeg jenter. Er 4 dpo i dag salv. Testet i går neg- tok opp testen etter en del timer ( dumme meg) da var det en skyggestrek der, jeg så den... men tørr ikke håpe enda-- Skal prøve å holde meg fram til fredag med å teste... Men så lenge ikke tr er kommet, får vi ha håpet jenter
lioness* Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Har opplevd dette. Gikk fem-seks dager over IKM med bare neg tester. Tror ikke el var forsinket (alle tegn tilsa at den var i riktig tid), så lurte VELDIG. Har aldri hatt en syklus som har vært i nærheten så lang noen gang. Har to teorier om hva det som kan ha skjedd da... hehe, man må jo fundere litt... a) Kjemisk graviditet, men hormonnivå var aldri høyt nok til å slå ut på testene (brukte ikke strimler men stav/digital, som er mindre følsomt). Denne teorien er kanskje mest forhåpning (hvis kjemisk så har jeg i alle fall ikke tette eggledere, heeh!). Forlenget lutealfase på grunn av feil i nedbryting i det gule legemet. Har lest masse om forsinket TR og funnet noe om dette. Det kan oppstå en liten blære eller cyste som gjør at det produserer progesteron lenger enn normalt. For min del så kom til sist IKM - men for dere andre har vi jo teori c): BABY på vei! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå