polarn & pyrene Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Er det noen som kan noen fine ord jeg kan sende på sms til en VELDIG god gutte venn????
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hva slags ord er det du tenker på? God-venn-ord eller litt jeg-liker-deg-ord? =)
Stary Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Tenkte på deg, så jeg ville si hei. Måtte de vakreste dromedarer danse i solnedgangen i din bakgård til evig tid. XXX
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 En engel på vinger av florhvite fjær, flyr rundt å passer på alle og enhver. Jeg ba den passe ekstra på deg, fordi du betyr mye for meg! Har maaaange, men må se om eg finner de først...
Arb.ledig husmor Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Det tok 1 sekund å se deg… 1 minutt å like deg… 1 time å bli kjent med deg… 1 dag å bli glad i deg… Men det ville tatt en evighet å glemme deg… ------- Varme tanker. Gode ord. Treffer hjerte, setter spor. Dagene kan godt bli kalde og grå. Bare vennskapet våres vil bestå. ------ <-----denne pilen sendte jeg ut i verden på leting etter en person med humor, varme, godt hjerte og glimt i øyet. Jeg fant visst en nå… ------ Når motvind blåser og regnet pisker. Len deg tilbake og hør når jeg hvisker. For meg er du solskinn, varme og glød. Jeg er din venn, fra i dag til min død. ------ En stjerne i fra meg, fordi du er grei. Fordi du er go’, så får du to. Men vent litt, eg tror eg må gi deg tre… og det er fordi eg e gla’ du e te’!! ------ I must have been born under a lucky star, to find a boy as nice as you are! I will follow the rainbow to it’s end, if you forever will be my friend!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå