Gå til innhold

Upps.. feil tast..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på.. Fordi at jeg er nå fire dager over IKM, har hatt bitte liten blødning, men det er lite. Men fortsatt viser maaaaaaaaaange tester negativt.. Er det noen som har opplevd det samme og vært gravide likevel?? Føler at jeg flyr på do mer, og at jeg er veeeeldig trøtt og har endel hodepine som jeg normalt ikke har.. Enkelte ganger om dagen blir jeg plutselig innmari kvalm. Legger til at jeg har to fra før, en på ett og en på tre og et halvt, så dagene er jo lange og slitsomme, (selv om barna er flotte, og sover om natta).. Så mulig disse "symptomene" jeg har har med dette å gjøre.. Har svettetokter også.. Er 29 så ikke overgangsalder.. (Hadde ingen av disse sympt de forrige svangerskapene, frisk og rask hele tida)

Dette ble langt og sikkert rotete, men er det noen der ute som har opplevd det samme som jeg lurer på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikm denne uka. har blødd i tre dager nå. men totalt har det tilsvart 2Tamponger. så det er ganske lite. har kun fått negative tester hittil. men mange symptomer. kvalme lyst på rar mat kan begynne å gråte for ingenting humørsyk sulten selv om jeg har spist masse pluss at jeg har begynt å få en liten babymage. så jeg skjønner ingenting

Skrevet

Takk for svaret.. Godt å vite at det er flere som er i samme båt liksom... Ser det er flere som tar opp samme tema, " HÆÆ??"

Jeg legger meg med et håp om at heller ikke i natt skal TR komme på besøk... Og hvis ho gjør så får vi håpe på neste mnd....

Lykke til til deg også.. natta¨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...