Gå til innhold

uff...når skal jeg bli mamma da....:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner at jeg begynner å bli litt lei....vertfall innimellom...og jeg tenker mye på dette med graviditet...kjenner at jeg blir sliten av den evige jakten på symptomer o.l.

har hatt to aborter som også har tatt på...første termin nærmer seg nå i juli og jeg hadde håpa på å bli gravid igjen til det..så gleden var stor når jeg ble gravid i mai...men desto større ble "fallet" når jeg mista den spiren også...men jeg har fortsattet motet oppe da:)

og nå er det jo sommer...GLEDER MEG til ferie..men det blir ikke før i august...så viss ikke det kommer noen spire før så kommer den vel da tenker jeg:)

uansett lykke til med prøvinga alle sammen...

vi blir nok mamma`er en dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Lett å føle seg litt tom innimellom. Vet ikke hva som er verst? Gravid og miste? Eller ikke få den til å sitte? Jeg har prøvd begge deler. Mistet ved en tidlig SA nylig, så jeg tenkte ikke så mye over det. Men jeg gikk i 5 år uten å bli gravid, og DET var ille. Hadde nesten forsonet meg med å forbli barnløs, og sluttet mer eller mindre å tenke på det. DA satt den. Og nå ligger hun i sengen og snorker, 10 mnd gammel. Prøver derfor med en gang igjen. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra for deg til slutt også, som det gjør med de aller, aller fleste. Til og med meg! Lykke til i alle fall, og god sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...