dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 jeg er snart 29 uker på vei ... og syns ungen er mindre aktiv.. jeg kjenner han hver dag , men han sparker ikke så hardt og så mye lenger. de gangene jeg kjenner han, er det mer små bevegelser og at han snur seg. bruker bevegelsene og avta så tidlig? noen som opplever det samme, eller vet?
dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 termin NESTEN likt vi ?? jeg har 16.09 .. hehe
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 hehe;) ul termin sier 19 sept hos meg. men det kan umulig stemme. så 12 sier eg. hvor skal du føde?
Miss L å di Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Kan jo hende det begynner å bli dårlig med plass. Da blir det mer kneking enn sparking :-)
dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 he he .. jeg fikk først termin 29.august (etter mensen og regne) .. jeg også har troen på noen dager før, men man får vel bare vente og se , hehe .. skal nok føde i kongsberg.. du da?
dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 Miss L.. ja, jeg har hørt andre også sier det , samtidig som jeg har hørt/trodd at det skulle kanskje bli ennå sterkere spark etterhvert.. men får vel bare følge med litt og se
dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juni 2007 hvor blir det hen ? *blush* hehe
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 ei lita øy i hordaland:) hehe.
dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. juni 2007 ok =D hvordan er det med bevegelsene der da/hvordan har de vært hittil?
SuperGlad Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 jeg regner med det er mer dultinger du kjenner nå. Det er helt normalt siden babyen får mindre å mindre plass å bevege seg på i magen.
"husmor"med lille Nora Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 er fram og tilbake.. men nå har eg ikke kjent så mye, kjenner litt hver dag, men er lissom som den bare snur seg. hehe. i uke 24 kjente eg ikke liv på 45- dager og ble sent på ul, men alt var vist fint;) ungen hadde snudd seg og sparket mot ryggen. tror den gjør det nå. morkaka kan og ha noe å si. men mi morkake ligger langs med ryggen på ene siden lissom. hehe. der da?
dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juni 2007 ok takk men vet du om det er slik at bevegelsene bare skal forandre seg.. eller kan det bli mindre bevegelser? syns ikke jeg kjenner han like ofte heller..
dårligfantasi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. juni 2007 Janne88 : jeg har kjent han hver dag siden første gang (rundt uke 15-16) og han har igrunn vært veldig aktiv hele tiden .. spesielt om natta og morgen.. for noen uker siden begynte han og sparke så hardt at man så magen bevege seg, hehe .. kunne variere litt med at han ene dagen sparka nesten konstant og andre dagen veldig lite.. men nå syns jeg at han beveger seg lite hver dag .. kjenner han også hver dag , og er mest som at han snur seg her og er inn i mellom da, at han kommer med noen skikkelige harde spark, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå