Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Når det viser eggløsning på en test, skal jo test streken være like sterk eller sterkere enn kontroll streken,men om da (når det nerme seg eggløsning) blir den gradvis sterkere for hver dag som det nrme seg? eller er den plutselig en dag positiv? Jeg har veldig uregelmessig mens, og det kan ikke brukes kalender for å regne ut noe:-( forrige test viste (sist mnd) at jeg hadde eggløsning 5-6 dager før jeg fikk mens var ikke det litt kort mellom eggløsning og mens? noen som kan noe om dette eller hvet om en plass som jeg kan lese om det? jeg vil jeg vil,men får det ikke til.....buhu! Hadde en abort i desember og syklusen har ikke lignet noe etter på, redd jeg ikke har eggløsning, noen som hvet hvordan det virker?
millymolly&mini Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Blei uregelmessig mens etter inkomplett abort på meg, 65 og 45 dager. Fikk bare el på den første syklusen;( Prøver å finne el ved hjelp av tester, som blir sterkere og sterkere for hver dag i en periode på tre-fire dager. Det å finne ut av testing med ustabile sykluser er ikke lett, men jeg fant masse info om sekret og eggeløsningsslim og når jeg fikk el-slim så begynte jeg å teste og tre dager etter fikk jeg el. Info fant jeg på www.pernille.info - les under sekret og lutealfase (kan ikke så mye om det, men under 10 dager er ikke innafor normalen:(!!) Masse lykke til, og får du ikke til noe denne pp-en så kan du jo ta kontakt med lege så kan du få en sjekk på hormoner, og el og div hos gynekolog:) Håper det klaffer for deg snart:)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 takk takk, krysser fingrene for oss begge. Ringer å bestiller tid hos legen så får jeg ta det derfra! Har foresten vært inne på pernille info, fikk noen svar der ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå