Gå til innhold

Er lammeskinn en god investering?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bortkastet? Tenkte på å ha et i vogna til jenta på 7 mnd.

 

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et da hun var 4 mnd og la i senga. Før det tok det 2-4 timer med skriking før hun sovnet, nå sovnet hun med en gang....... Kjempeinvestering!!!!!!

 

Prøvde å ta det bort da det var så varmt da, men da fikk hun ikke sove.

Skulle hatt et selv:)

Skrevet

Det er gull å ha i vogna når det er veldig varmt/kalt ute. Vi har i vogna hele året vi. Nå har vi tre skinn og to barn, så det sier seg vel selv at vi synes det er en god invistering ;)

Skrevet

Gjør det noe om skinnet ikke er like stort som barnet, når barnet blir større? Altså, er det like godt å ligge på selv om barnet er større enn skinnet?

Skrevet

Kjempeinvestering, ville absolutt ikke vært foruten. Begge mine har to skinn hver slik at det alltid er et i senga og et i vogna - evnt til vask. Snuppa brukte sitt i senga helt til hun var 2 år - da var hun større enn skinnet - men hun begynte å tømme senga for løsøre når hun ikke ville sove... Det hjelper godt til med å regulere varmen for de små både sommer og vinter. Løp og kjøp ;-)

Skrevet

Okei, takk for svar. Jeg er overbevist :-)

 

Har bestilt et på Barnas Hage, som visstnok skal være veldig bra. Men, de har ferie, så de sender ikke pakker før etter 2. jul :-( Men, men, den som venter på noe godt :-)

 

Du, Gravenstein, sover barna dine godt på dem? Og når begynte du med det?

Jenta mi er 7 mnd, og lurer på om hun vil ligge på det? Er det så godt å sove på at hun vil sove på det tror du? :-)

Skrevet

vi har 4 skinn vi og 1 barn mao veldig fornøyd. Hadde med til spania også, gutten min er 11 mnd

Skrevet

Lillegutt liker også lammeskinnet sitt. Han sovner fortere oppå det enn bare oppå madrassen. Da vi byttet fra kurv til sprinkelseng, ville han ikke roe seg i sprinkelsenga. Så vi la lammeskinnet der, og vips, problem solved! Bruker det i vogna nå på sommeren også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...