Gå til innhold

Slim, blod og andre ting....hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev dette under pergo - tørst som i sahara innlegget mitt i går, men ingen har svart. Noen som vet hva som skjer? Her er det jeg skrev;

I går opplevet jeg noe snodig, det fantes masse slim, så sein el var første tanke. Når jeg tørket meg for andre gang var det litt mye blod på papiret. Ikke bare en dråpe eller to, men mer, som en femmer kanskje...*ler* Da skjønte jeg jo ikke noe, masse slim og endel blod samtidig, hva betyr det da???

Dette skjedde på dag 19. Til fredagen skal jeg ta ny proresteron prøve eller hva den heter. Blir riktig det jenter? Mensen kom den 8 juni, går bra å ta den prøven til fredagen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg Bente. Men en slik tiltalende overskrift må jeg jo bare skrive noen ord :-) Det er jo noen som opplever at det kommer litt blod ved el, men dette høres vell egentlig ut som om pergoen herjer med kroppen din. Ellers så tenkte jeg på at det kanskje var en liten blødning når egget fester seg. Vet jo ikke om du har hatt el enda så svaret mitt bærer vell preg av en helgardering tenker jeg :-)

Håper du får fine svar på blodprøven og at du snart er i boks med den spiren.

klem fra

Skrevet

Enten el eller en såkaldt "festeblødning" som noen opplever..

Lykke til,håper progesteronverdiene dine er fine:)

Klem

Skifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...