Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Til bebis? Noen gode tips til jeg skal ut å handle? Erfaringer?
sol og varme Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 hva å ha i vogna... jeg får alltid baby på vinter/høst - så jeg har spart voksiposen -kjempegrei ting å ha... jeg har også en vogndyne...ellers er det vognleke/uro som henger og dingler i øyesyn for babyen din... handlenett og stelleveske... litt usikker på hva om dette er svaret du ønsket...
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg lurer på om vi lurer på det samme,jeg lurer på om jeg skal ha voksipose eller vogndyne og noe annet. Jeg får i desember,men voksiposen får den plass oppi bagen på en Simo kombi? det lurer jeg på.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg har simo lombi vogn og voksi pose.. får fint plass.. til og med til dyne oppå hvis det er kaldt og ønskelig:) topp vogn:)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 artig å se flere som har simo,har inntrykk av at alle kjøper easywalker,teutonia,quinny og bugaboo. Jeg har bestandig drømt om en simo vogn,noen vil vel si at jeg er kjedelig og gammeldags men,men....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 samme her, visste lenge før jeg ble gravid at jeg ville ha simo:) syns de ser så gode ut, og ikke minst veldig fine syns jeg... pluss at jeg tror det er en veldig lun, god vintervogn for oss som får utpå høsten.... mange av de små lave vognene syns jeg ser så "kalde" ut.. men for all del, alle har sin favoritt, min er simo kombi:)
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Som jeg skulle ha sagt det selv,har lagt inn ett innlegg på barnevogndebatten der jeg sier hva jeg synes om de nye moderne vognene,blir vel kjeppjaget etter det av tilhengerne for de moderne vognene. Jeg kjøper ikke vogn etter hva som er hot, simo er lun,stødig og ser solid ut.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #8 Skrevet 28. juni 2007 hihi...ja,så får vi snakkes da,når dere har noen mndr med lemping inn og ut av bil med den vogna=) jeg har prøvd begge deler!
*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Jeg vil på det sterkeste anbefale å invistere i et bra skinn. Jeg har hatt det til mine to barn som jeg har fra før og det har jeg brukt masse. Godt å ha om vinteren. Det luner godt fra undersiden, så det ikke blir kaldt nedenifra. Fint på høsten/våren også med bare en lett dundyne over. Anbefaler merinoull, det renser seg selv og sies og kan brukes hele året... Synes vel personlig at det er litt varmt i 30 grader men... Hvis du får på vinteren så er det godt å legge under voksiposen. Lykke til med shoppingen!
noralill Skrevet 28. juni 2007 #10 Skrevet 28. juni 2007 Husk å tenke størrelse på bagen da damer - simoduo har større bag og det er vesentlig når man får barn på denne årstiden....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2007 #11 Skrevet 28. juni 2007 har ikke hatt noen problemer med å ha simo vogna inn å ut av bil.. man har vel litt muskler i kroppen.. bedre å ha en vogn som er lun,stabil og trygg.. enn en vogn som er helt myk! men om man ikke har muskler-så be my guest! kjøp ei vogn som ikke er helt trygg får det nyfødte barnet..
Ranveig R Skrevet 28. juni 2007 #12 Skrevet 28. juni 2007 Eg har Simo bagvogn etter førstemann, som vart fødd om hausten. Dei første mnd hadde vi voksipose i vogna, men sjølv om det var god plass til den bytta vi den ut ganske snart. Synest den var veldig stor og tungvinn, og dessutan var den ein støvoppsamlar av dei skjeldne... Sydde meg ein vognpose sjølv av fleece og vindtett ytterstoff, med uttagbar dyne i midten. Kjem til å bruke den same posen til nestemann sidan storebror ikkje sit så mykje i vogn lenger, og eg kjem til å fryde meg over kor deilig og romsleg og luftig det blir i vogna i forhold til med Voksiposen.. ) Mitt tips er ein termo- eller ull- eller dunpose som ikkje er så klumpete som Voksi.
Ranveig R Skrevet 28. juni 2007 #13 Skrevet 28. juni 2007 ...og om sommaren: Lammeskinn og tynt ullteppe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå