Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til bebis?

 

Noen gode tips til jeg skal ut å handle? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva å ha i vogna... jeg får alltid baby på vinter/høst - så jeg har spart voksiposen -kjempegrei ting å ha... jeg har også en vogndyne...ellers er det vognleke/uro som henger og dingler i øyesyn for babyen din... handlenett og stelleveske... litt usikker på hva om dette er svaret du ønsket... :)

Skrevet

Jeg lurer på om vi lurer på det samme,jeg lurer på om jeg skal ha voksipose eller vogndyne og noe annet. Jeg får i desember,men voksiposen får den plass oppi bagen på en Simo kombi? det lurer jeg på.

Skrevet

jeg har simo lombi vogn og voksi pose.. får fint plass.. til og med til dyne oppå hvis det er kaldt og ønskelig:) topp vogn:)

Skrevet

artig å se flere som har simo,har inntrykk av at alle kjøper easywalker,teutonia,quinny og bugaboo.

 

Jeg har bestandig drømt om en simo vogn,noen vil vel si at jeg er kjedelig og gammeldags men,men....

Skrevet

samme her, visste lenge før jeg ble gravid at jeg ville ha simo:) syns de ser så gode ut, og ikke minst veldig fine syns jeg... pluss at jeg tror det er en veldig lun, god vintervogn for oss som får utpå høsten.... mange av de små lave vognene syns jeg ser så "kalde" ut.. men for all del, alle har sin favoritt, min er simo kombi:)

Skrevet

Som jeg skulle ha sagt det selv,har lagt inn ett innlegg på barnevogndebatten der jeg sier hva jeg synes om de nye moderne vognene,blir vel kjeppjaget etter det av tilhengerne for de moderne vognene. Jeg kjøper ikke vogn etter hva som er hot, simo er lun,stødig og ser solid ut.

Skrevet

hihi...ja,så får vi snakkes da,når dere har noen mndr med lemping inn og ut av bil med den vogna=)

 

jeg har prøvd begge deler!

Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale å invistere i et bra skinn. Jeg har hatt det til mine to barn som jeg har fra før og det har jeg brukt masse. Godt å ha om vinteren. Det luner godt fra undersiden, så det ikke blir kaldt nedenifra. Fint på høsten/våren også med bare en lett dundyne over. Anbefaler merinoull, det renser seg selv og sies og kan brukes hele året... Synes vel personlig at det er litt varmt i 30 grader men...

Hvis du får på vinteren så er det godt å legge under voksiposen.

 

Lykke til med shoppingen!

Skrevet

Husk å tenke størrelse på bagen da damer - simoduo har større bag og det er vesentlig når man får barn på denne årstiden....

Skrevet

har ikke hatt noen problemer med å ha simo vogna inn å ut av bil.. man har vel litt muskler i kroppen.. bedre å ha en vogn som er lun,stabil og trygg.. enn en vogn som er helt myk!

men om man ikke har muskler-så be my guest! kjøp ei vogn som ikke er helt trygg får det nyfødte barnet..

Skrevet

Eg har Simo bagvogn etter førstemann, som vart fødd om hausten. Dei første mnd hadde vi voksipose i vogna, men sjølv om det var god plass til den bytta vi den ut ganske snart. Synest den var veldig stor og tungvinn, og dessutan var den ein støvoppsamlar av dei skjeldne... Sydde meg ein vognpose sjølv av fleece og vindtett ytterstoff, med uttagbar dyne i midten. Kjem til å bruke den same posen til nestemann sidan storebror ikkje sit så mykje i vogn lenger, og eg kjem til å fryde meg over kor deilig og romsleg og luftig det blir i vogna i forhold til med Voksiposen.. :o)

 

Mitt tips er ein termo- eller ull- eller dunpose som ikkje er så klumpete som Voksi.

Skrevet

...og om sommaren: Lammeskinn og tynt ullteppe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...