Gå til innhold

Pokker - jeg sprakk :(

Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 10 mndr har vært syk, og har dermed fått noen uvaner med at hun skal opp å ha kos om hun våkner på kvelden/natta. I dag er hun bedre, så jeg har tatt mot til meg i dag og bestemt meg for at uvanen må bort. Hun la seg som en engel, men våkna nå, og har holdt det gående i en halv time. Jeg har gått inn til henne med jevne mellomrom for å vise henne at jeg er her...men hun bare gråt og gråt selv om jeg stod med hodet opp i senga hennes (noe som funka før hun ble syk=). SÅ nå tok jeg henne opp for å gi henne litt vann, men hun skulle ikke ha vann - bare kos. Så da fikk hun jo det! Å da jeg la henne igjen, sovnet hun som en stein!

Ååå...da er det vel på an igjen neste gang hun våkner da... KJIPT...all skrikinga er helt bortkasta - eller kan jeg kalle dette et skritt i riktig retning?

Off.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det samme på søndag, etter det har hun sovet som en prinsesse..

Skrevet

neineinei!! skrikinga er ikke bortkasta!!

jeg synes du gjorde det helt perfekt til ei 10mnd gammel jente å være!

Når de er så små så sjønner de ikke det at poenget med grininga er at de til slutt skal gi opp, for så å legge seg..

når hun har bestemt seg for å få kos, så SKAL hun ha det.. samme hva!

når du har latt henne grine i 30 min for så å ta henne opp, så har du vist henne at du er bestemt, samtidig som at du har "forklart" henne til slutt at mamma er glad i henne.

neste gang så vet hun nå hva hun må igjennom for å få kosen..så det gidder hun mest sansynligvis ikke!

hadde du latt henne grine seg i søvn så kunne du fort ha gjort mere vondt enn godt.. nå vet hun at du er her for henne..og at senga ikke skal brukes til mamma kos.

jeg synes du gjorde det helt perfekt (om ikke helt etter "boka")

det er dette som har funka på vår gutt.. vi gir oss etter en halvtime, så gidder han ikke å prøve seg igjen neste gang!

flott jobba:o)

Skrevet

Syntes ikke noe om skriking jeg, hvorfor ikke være der hos henne til hun sovner? Etter at vi begynte med å sitte hos henne helt til hun sovnet våkner hun så å si ikke på natten lengre.:)

Jeg sluttet å høre på alle "gode" råd fra lelle rundt meg, og fulgte magefølelsen. Min magefølelse sier ikke at hun skal ligge alene å skrike når alt hun vil er å ha mamma nær seg..

Uansett hva du gjør, lykke til, husk du er en mamma... :)

Skrevet

Syntes ikke noe om skriking jeg, hvorfor ikke være der hos henne til hun sovner? Etter at vi begynte med å sitte hos henne helt til hun sovnet våkner hun så å si ikke på natten lengre.:)

Jeg sluttet å høre på alle "gode" råd fra lelle rundt meg, og fulgte magefølelsen. Min magefølelse sier ikke at hun skal ligge alene å skrike når alt hun vil er å ha mamma nær seg..

Uansett hva du gjør, lykke til, husk du er en mamma... :)

Skrevet

Takk for svar begge to :)

Er ikke glad i skrikinga jeg heller, InnMAri - men er heller ikke interessert i å gi henne den uvanen (som jeg faktisk mener det er) at jeg må sitte hos henne til hun sovner!!! Føler det er mer forstyrrende for henne enn det gjør godt. Da ville jeg heller tatt henne opp å gitt henne kosen, men kan godt være dette bare gjelder min jente.

Men etter gårsdagens seanse, sov Emma helt til klokka ble halv 6. Da begynte hun med skrikinga igjen...jeg var inne hos henne 3 ganger og gav henne kos i senga...å vet dere hva - hun sovna...og sov helt til 8!!! Det er en sensasjon!!!

Er SÅ fornøyd - og i kveld å sovnet hun som en engel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...