pondusline Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Går det an å ete for mykje druer? Druelina mi berre elsker druer, og kan ete til den store gullmedalje. Eg let ho få ete, men eg må stoppe ho innimellom. Som regel et ho det mest til eit lunch måltid i tillegg til anna mat/frukt. Ho er glad i andre typer bær og, men det er drua som er toppers. Det er jo sunt søtt, men kan det bli for mykje, eg berre lurer:-D??
hønsa Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Pass bare paa at ho ikke faar det i vranghalsen - druer er farlige saann fordi de er akkurat saa store at de kan tette hele sluket. Mener ikke aa skremme deg, men jeg ville ha delt dem i to. Ellers er det vel ikke saa farlig med druesukker, saa lenge appetitten ellers er god.
Smellkyss Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Gutten vår var også hekta på druer, vi måtte begrense det kraftig for han fikk så dårlig mage av det. Skikkelig rennableier..... Ellers vil jeg ikke tro det er farlig, bare sunt!
pondusline Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 Ja eg har nok kutta druene i fleire enn 2 biter, for ho har vore så fæl med ikkje klare å tygge skikkelig, faktisk måtte delt opp bananene og i små biter, da dei er ganske seige å svelge. Det blir fortsatt ei stund til ho får ete ei heil drue;-) Fleire som baler med det?
*Ulrikke* Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 Snuppa mi er 19 mnd og eter druer som bare det. Det er det eneste hun ber om i butikken også. "DUE, mamma, DUE!" Jaja, det finnes jo verre ting å mase etter
*jaja* Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 jenta mi liker også drue veldig godt. Jeg deler de i to, men hun har/og klarer å spise hele også, men det er nok best å dele de i to. nei, det var ikke akkurat spørsmålet ditt.hehe. Bare å gi druer du, hvis hun ikke får så løs mage av det. Jeg pleier å begrense inntaket litt så hun ikke får vondt i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå