Gå til innhold

utenom tema.hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hunden min har visst fått den såkalte hundeinfluensa i dag,hørte at det ikke var noe å gjøre med det..men stakkar , hoster som en gammel mann, noen som har tips om noe jeg kan gi han el gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dakar vovsen... Regner med at du har vært hos vetrinær.. men gi hunden din vile og ro.. Ikke la han blir opphissa, og da mener jeg med leking der han skal løpe... La han slappe av og holde seg god og varm. Ta gjerne tempen på han for å se om han har feber.. har han feber så kan det være en baktriell infeksjon.. kose og klemme på dakar vovsen fra min trøtte hund her-)

Skrevet

neihar ikke vert hos vetrinær, begynte så smått idag å nå er det 10ganger verre, spydde nettopp slim åskum nå 2ganger=(tar turen til vetrinæren imorgen,men får så vondt av han..hvordan tar jeg tempen?han er kald på nesen hvertfall..tuusen takk for svar

Skrevet

dakar.. uff... høres ikke ut som hunden din har det bra:-(

Doffen har hatt kennelhoste engang.. og han fikk pencilin, for han hadde feber.. ikke gi hunden din noe annet enn vann før du har fått time hos vetrinær. Feber er som på oss... i baken.. løft halen og ta inn termometer.. er best å være to om det :-) er det over 39 som lyser på termometeret ville jeg ha ringt en vetrinær i kveld, for å være på den sikre siden. Men hunder blir syke som oss de også, stakkars. De får bare ikke sagt fra eller tatt noe medisiner for det uten å ha vært hos vetrinær:-((

Skrevet

uff nå har ikke jeg termometer=( skal de ikke bli varme på nesen dersom de har det? tror jeg ringer vetrinær ikveld..skal ikke gi han noe hvertfall.takk for råd

Skrevet

Tæmpraturn på næsen har ingenting å si.. Sånn som på åss e dæm av å tell varm å av å tell kald..:) Løkke tell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...