Gå til innhold

stive fingerledd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det andre som er stive og vonde i di nederste fingerleddene??...mine er fæle på begge hender:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig! Så er det ikke bare meg!

Det er visst et syndrom..: Det blir trangt i håndleddet (når vekt og vann i kroppen øker), for der er det tett med nervebaner og blodårer fra før.

Dermed blir fingre/hender stive og "vanskelige"

Ekstra ille om morgenen..men alle fingertuppene mine er konstant nummne/følelsesløse...gjett om jeg plagesmed å skrive rett her!!!

Det går visst over noen uker etter fødselen. Hrmf.

Skrevet

Absolutt, men egentlig i hele neven - og underarmene. Håper og tror det kommer av vannet. Har blitt skikkelig slepphendt, fordi fingrene er så stive...

Skrevet

Ja, har stive og oemme fingre. Og litt tykke... Om morgenen er det verst, da maa jeg nesten "brekke" de foer jeg kan bruke de. Men det er normalt, saa bryr meg ikke saa mye om det.

Skrevet

ikke at jeg unner dere dette då...men jeg er glad jeg ikke er alene om det:)staser på det gir seg etter fødselen:)

Skrevet

ja, gjett om! Skikkelig vonde nå:/ arhg.. er 35+0 idag..dere andre da?

Skrevet

Jeg fikk ikke stive fingre før rundt termin, er nå 11 dager på overtid. Fingrene er utrolig vonde om morgenen. De glir ikke fint når jeg bøyer dem, men spretter fra utstrakt posisjon til bøyd posisjon. Må strekke og massere før jeg kan kle på meg. Henger i langt utpå dagen. AU!

Skrevet

Yes!!! Endelig noen som nevnte dette--jeg har nemmelig begynt aa bli litt bekymret for det. Godt aa vite at det er normalt. Har for saavidt ogsaa samme foelelsen i taerne, selv om jeg ikke merker det like mye som fingerne. Foeles som om jeg har leddgikt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...