marita*mamma*har fått jenta Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 har kjent litt liv i magen en stund,men nå i kveld har d vært kjempemye...det føles helt topp:-)
Suprise! Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 M-m det er kjempekjekt! Hvor langt er du på vei nå? )
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 jeg er akuratt 14 i morgen.mitt 5 svangerskap men jeg har kun ei datte på 4 1/2 fra før.så kjente det tidlig med henne også:-) hva med deg da?
Suprise! Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ÅÅÅ så kjekt! Jeg har kjent liv 4-5 ganger nå på 2 uker. Er bare 12+4 . Trodde det var litt for tidlig,men kjenner det igjen;) Forrige gang kjente jeg det ikke før uke 16:) Gleder meg til å kjenne spark hver dag!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 er ikke uvanlig d...var og rundt 11 uker første gang. men nå er det mye mere. deilig og vite d er liv inni der.vet du når du skal på ul da?
Suprise! Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Nei,har jo egentlig lest om flere her inne som kjente det tidlig:) Ja,kjenner at jeg faktisk puster litt ut nå etter det jeg har kjent. Som du sier så vet man jo at det er liv der da:) Skal på ul i uke 17+ ett eller annet *gledermeg!!!!* Du da?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2007 fikk egentlig ikke ul før 6 august pga ferie og da er jeg 20 uker,men har ordna meg et privat den 18 juli da jeg er 17. gleder meg tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå