**¤¤** Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er kjempe fornøyd selv om det tar ca. 1/2 time og gå dit og at personalet kan være sløv med klærne av og til. ( At de sender med feil klær hjem ol) Men de engasjerer seg i barna og ikke bare står der og glo. Gruer meg til guttungen skal begynne på storebarnsavdeling. Kjenner ikke de personale som jobber der, men de virker ok.
Tante Sofie # Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Kjempefornøyd! Personalet er engasjert og flinke med barna! Så lenge barna mine har det trygt og godt, så tenker jeg og, at det i grunnen ikke er så kjempeviktig om jeg får med feil sokker eller bukser en gang iblant:-)
elinmamma Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Veldig fornøyd! Herlige mennesker på både liten og stor avdeling!
klg,2 boys now:) Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 kjempe fornøyd.hadde problemer med den ene assistente.sa i fra å hun ble omplasert.flere hadde klaget da.var så godt å føle at de faktisk hørte må mine tanker og bekymringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå