Gå til innhold

Sykepleiere/sykepleierstudenter kan dere se hit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

HVOR vanskelig er det studiet egentlig??? Krever det mye? Lett å stryke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel ann på hvor i iq-bilen du sitter det................

 

Skrevet

Enig med rævva.. Men når jeg tenker meg om, så vet jeg om en del brødhuer som har klart å gjennomføre den utdannelsen, så det er sikkert ikke vanskeilig.

Skrevet

Puh..hehe. IQ ligger på normalen tror jeg, muligens litt over etter diverse tester jeg har tatt, men hukommelsen etter to barn og noen år på baken har dabbet av litt. Men man kommer vel i lesemodus igjen og det blir lettere. Ikke vet jeg?

Faktisk litt godt å vite at noen av brødhuene dere kjenner har klart det..hehe! Dårlig selvtillit har jeg i alle fall, får gjøre noe med den før jeg starter.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...