Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret til babyen(med shampoo)? 9mnd+/-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på hvor ofte man bør vaske det.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pjokken min er 5 mnd. Han bader hver dag men vasker håret annen hver eller tredjehver dag. Han har en del hår så da må det liksom vaskes litt ofte synes jeg..

Skrevet

vi vasker det bare med vann på vår 10 mnd gamle gutt. Brukte noe spesialshampoo mot skurv da han var mindre, men syntes ikke det hjalp stort. Men det går sikkert fint å vaske det et par ganger i måneden - det er jo individuelt hvor mye hår de har, hadde han hatt mer hår hadde vi kanskje vasket det med shampoo også...

Skrevet

Henrik er ti mnd nå og nå den siste uka bader han hver dag pga han blir så møkkete i løpet av dagen.Vi har begynt i det siste å vaske håret hans med shampo.Før skylte vi det bare med vannet fra balja som det er såpe i,men nå har vi begynt med shampo..Og det bruker vi ca 2 ganger i uka..

Skrevet

Jeg har aldri vasket håret til Nikolai med shampo, bruker bare noen dråper babyline i badevannet og det er det hele.

Skrevet

Da gutten vår var 5 mnd hadde vi kun brukt vann. Kjøpte shampoo på impuls og vasket håret hans. Min samboers kommentar var: men hvor mye hår han har! Har det vokst plutselig? Hehe. Håret ble helt fluffy og lett. Så nå vasker vi det ca en gang i uka. Ser litt bedre ut kan en si. ;)

Skrevet

skyller kunn med vann her:) selv om det er langt....blir litt fluffy i begynnelsen men...syns ik det er noe vits liksom enda..håret står ut uansett pga hun har verv bak...

Skrevet

Vår lille klump må vakes håret på hver kveld, da det er kommet middag og grøt etc etc i løpet av dagen. ;) men bruker ikke shampoo hver dag, som regel bare vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...