Gå til innhold

Dere som har barn som starter i bhg i August.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere eller kommer dere til å kjøpe inn utstyr for hele året med en gang?

Vinterdress,sko,luer,votter o.l?

Er så usikker på hva jeg skal gjøre,om jeg bare skal kjøpe vind\regn tøy og høst\vårdress nå og så vinterdressen litt senere.

Sko må jeg nesten vente med,han vokser jo i turbofart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper det etterhvert som jeg, dvs hun, trenger det. Venter med både vinterdress og lue mao. :o)

Skrevet

Nei, det kommer jeg til å vente med. Kjøper inn det han trenger til høsten rett før han begynner.

Skrevet

jeg har en dress jeg kjøpte i fjor i str 2 år som passer utover høsten og vinteren. har og regntøy fra i fjor i str. 2 år. det jeg måtte trenge etter hvert kjøper jeg inn etter som. jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe inn alt nå, siden croft vokser og vokser og jeg ikke kan forutse str. hennes tl vinteren :))

Skrevet

Jeg kjøpte vinterdress i januar jeg :D Var halvpris, og sånne tilbud kan man ikke gå fra med penger i behold ;) Har kjøpt ett par sko, men de er alt for store (er strl 20), så vet ikke om han får brukt de før vinteren... Ellers har jeg både regntøy og høstdress siden han er en del ute nå også. Luer og votter har jeg også kjøpt inn, men igjen, han er en del ute og trenger klær.

Skrevet

Jeg har tatt sjansen og kjøpt noe parkdresser og vinterdresser på finn.no. Så tror vi har det vi trenger av sånne utedresser, men ellers så ser jeg det litt ann....

Skrevet

Jeg kjøpte trolldress i januar til halv pris, ellers har jeg ikke kjøpt noe utstyr - har ikke tenkt på det engang jeg... Tar det etterhvert ettersom hun trenger ting vi;-)

Skrevet

Haha, gikk litt fort her... ser ut som hun skal på karneval. Mener at vi har kjøpt vinterdress av merke Troll;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...