Ædiggedædiggedumæhæ? Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg innerømmer det gjerne; jeg er en festløve. Elsker å sitte blandt venner å prate, høre på musikk og drikke øl, og kjenne beruselsen boble i kroppen. Aaah, blir lykkelig bare av tanken! Grunnet to tette svangerskap har jeg drukket alkohol 3 ganger siden mars -05, og denne uka har vi jobbet iherdig for å få lillebror til å ta flaska da jeg til min forferdelse oppdaget at han hadde glemt teknikken, for jeg skal på feeeeeest! Og nå, i dag, 27.06.07, tar han altså flasken=) Det er båtfestival her, og på fredag skal vi på Morten Abel konsert. Håper han er litt mindre dopet enn forrige gang han spillte her, haha=) Å fyttirakker som jeg gleder meg!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 åååå så gøy:o) ble i skikkelig festehumør av å lese innlegget ditt:o) skal selv ut til helga.. er lege siden sist, så jeg gleder meg helt villt!! )
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Sliter med at min baby ikke tar flaske, hvilken type prøvde du med og hvor ofte? Andre tips ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå