Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Fyller jeg året... Har bryllupsdag.... Hurra for superdupermannen som har holdt ut med meg i alle disse årene. det blir faktisk bedre for hvert år:)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 grattis,hurra,shipohoi,juhuuu !!!!! til lykke med dagen!!!! =0) å så sier du ingenting før nå???? håper dere får feira dere selv nå da.masse feiring å!!! (hadde 12årsdag den 24 vi) syns jeg er flink som har holdt ut,he he hee =) klem =0)
Plutseliten :) Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer med dagen, gratulerer med bryllupsdagen og HURRA for kjærligheten! Fortsett og kose dere på deres doble store dag )
allerhelstNorge Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Stoooooor grattisklem sendes fra utlandet. Og ønsker om mange, mange flere enda bedre år Koz
Karomamma Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 GRATTIS og dobbeltGRATTIS med merkedagen!!! Nå rakk jeg det akkurat
phantomet Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Gratulerer med vel overstått!!! Håper dagen var strålende fin, og at du fikk en feiring som du garantert fortjener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå