Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om dagen kan jeg bare legge henne lys våken i senga si eller vogna, og hun sovner uten protest på noen minutter. når jeg skal legge henne for natta, er det aldri så lett! våkner også mange ganger i løpet av kvelden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn er det her også! Min teori er at hun skjønner at det er kveld, og ikke vil legge seg for natta. Det er liksom greit når det er dag, og hun skal opp igjen litt senere.

Skrevet

ja, de skal jo ikke gå glipp av noe ;o)

Skrevet

Dette er veldig vanleg, spes dei første mnd. Begge våres jenter har vert slik også. Minste er 5 mnd straks, og no går d fint og legge ho ca 19.30, så sant ho ikke sover etter kl 17. sover ho lenge etter kl 17, tuller ho lenge om kvelden før ho sovner.

Skrevet

hun får ikke sove etter kl 17 her heller. får grøt kl 19, og bad etter det. da er hun stuptrøtt kl 20! sovner ved puppen ganske fort, men våkner igjen med en gang jeg legger henne i senga. og da er hun VÅKEN.. hehe.. hjelper heller ikke å legge henne i våken tilstand. og så har vi det gående da, til 22-23 tiden. pupping og legging og skriking og byssing. til slutt sovner hun da..

Skrevet

Her er det ofte omvendt... :) Men kanskje hun får seg en mini powernap når hun sovner ved puppen før du skal legge henne og rett og slett har fått litt ekstra å være våken på?

Her har jeg måttet passe på akkurat det, hvis han sovner ved puppen, er det akkurat som om han har fått hvilt seg nok til å ikke være trøtt en stund fremover og da ender det ofte med bare surr og en overtrøtt unge... En liten teori bare.

Skrevet

Kanskje hun kvikner til litt når hun får ett bad også....?

Storebroren her kunne vi aldri bade rett før leggetid når han var mindre,for da kviknet han til.

Det samme ser det ut til att lillebror også gjør.

Skrevet

powernap ja, hehe, tror faktisk det er noe i det! men det går nesten ikke an å holde henne våken heller.. for hun er så trøtt. men skal prøve det i morgen da.

i og med at hun sovner kl 20, tror jeg ikke hun blir for opplagt av badet. dessuten er det høyst nødvendig, etter hun har spist grøt med fingre, tær og nakke, hehe :P

først NÅ sovnet hun, håper bare det varer en stund..

Skrevet

Her er det kl 16 som er det magiske tidspunktet, får han sove etter det kan jeg se langt etter kvelden min. Det verste er at han lurer meg nesten hver kveld, han bader sammen med storebror før barnetv og da er han kjempetrøtt, han får pupp og jeg lar ham sovne - og så er han LYS våken etter 45 minutter.. Da holder han det gående til over 21 før han sovner igjen...

Skrevet

så lenge varte det ja..våken igjen nå :S

kan prøve å holde henne våken fra 16 også.. :)

Skrevet

sånn er det her og. er så godt å høre at det er andre som har det sånn! virker som alle har englebarn som sover fra de blir langt til dagen etter! hehe...her legger hun ser kl 21. våken kl 22, og da er hun våken til 23.30...sliiiiitesomt....savner litt tid for meg selv!

Skrevet

ja hun våknet enda en gang etter sist innlegg nå.. huff, ferber virker plutselig ikke så fjernt:S men skal prøve alt jeg kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...