OnlyMe Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 trangt bekken? Har aldri tenkt over det før, men jo mer man leser her inne, jo mer tenker man på ting :s Ser det er folk som har for trange bekken, men hvprdan fant de/dere det ut?
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Vet ikke om alle blir sjekket for det, men når JM sjekket om hodet var festet her sist så sa hun i allefall, "oi du har jammen et stort og fint bekken! og det er jo bra!" Men har ikke sjekket spesielt str på bekkenet da. Jeg som trodde jeg hadde ganske trangt bekken, siden jeg er så liten selv!
OnlyMe Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Kan jeg få spørre deg om hvordan de sjekker at hodet er festet? :s
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Hun kjenner først etter hvordan babyen ligger, klemmer masse på magen, også tar hun tak i hodet og drar det frem og tilbake for å sjekke om det er bevegelig. Ikke videre behagelig vil jeg si. Samboern min satt og så ut som han hadde detti ned fra månen stakkar. Dårlig til å forklare altså.
OnlyMe Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 hehe, det kan jeg tenke meg:)Ikke helt fan av ting som må gjøres "inni" :s Så ble redd for at jeg fikk en ny ting å grue meg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå