Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 er i uke 31 nå,og har egentlig ikke noe problemer med å ligge på magen,men jormora sa til meg at jeg ikke skulle gjøre det,men andre sier at det ikke er noe farlig...hva tenker dere..ikke kan jeg ligge på magen,ikke på ryggen heller sa jormora,blir litt stiv og støl av å ligge på siden hele tiden også...er visst ikke meninga at vi skal få sove på slutten da heller..?
en stor og en liten gutt Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er i uke 33+, og jeg ligger fremdeles på magen av og til. Jeg går ikke til jordmor, men til fastlegen min. Hun har ikke sagt et ord om at jeg ikke bør ligge på magen, men så har jeg heller ikke spurt.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Det er jo ikke noe problem å ligge på ryggen så lenge det ikke er ubehagelig. Grunnen til at en skal være litt obs med å ligge på ryggen er at livmora kan trykke på hovedpulsåren i ryggen. Dette kan løses med at du tar en flik at dyna og legger under på den ene siden slik at du ikke ligger helt flatt. Er i uke 39 og ligger mye på ryggen. Har aldri likt å ligge på magen så det har jeg ikke noe svar på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå