Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle fall i en del klær begynner amgen å bli skikkelig synlig, jeg synes fortsatt jeg ser tykk ut, særlig når jeg sitter, men samboer sier jeg bare er fin og ser gravid ut :)) På butikken nettopp var det to ukjente småjenter som spurte om jeg hadde en baby i magen :)) noe ikke alle venner som ikke vet tør å spørre om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt at du begynner å få mage da! hvor langt på vei er du? jeg er 14+6 og her er det ingen mage enda.

Skrevet

Her har magen stukket ut siden i uke 12. Nå er jeg i uke 17+5 og det er godt synlig at jeg er gravid. Vanlige bukser har jeg ikke brukt på masse uker. Nå begynner noen av jakkene mine å bli for små, og det er litt frustrerende, da det fortsatt er dager med 7 og 8 grader her oppe. Kos deg med magen, Den blir mer og mer synlig.

Skrevet

Fikk mage tidlig første gangen,men denne gangen begynte jeg å få den ca uke 8. Nå er jeg 12+4 og har en stor kul! Det synes,ja!:)

Morro men samtidig litt "dumt" å ikke få holdt hemmligheten for seg selv litt til;)

Kos dere med magene,det skal jeg! ;)

Skrevet

Kjekt å få litt mage ja, jeg er 16+1, i dag. Selv synes jeg at jeg har hatt den en stund, og kan ikke bruke mye av de gamle klærne mine (heldigvis synes samboer at det er kjekt at jeg kjøper nye), men nå begynner flere andre å kommentere det og- foreløbig kjekt :))

Skrevet

jeg er i uke 15+1 og magen vises. buksene er også for trange. har kjøpt meg 2 gravidbukser, men synes det er dumt å kjøpe mange bukser nå når jeg ikke er kommet lengre. de er jo så dyre.

Skrevet

Jeg er i uke 14 å har ganske stor mage, de fleste spør hvor mange som er inni. Så det gjenstår å se..

Har kun 2 lave bukser som passer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...