Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 har hatt tak med ca ti min mellom gangske lenge nå, MEN..... nå har det gått mer over til å være en konstant murring i korsryggen og som fortsatt har disse takene hvert ti. min (ca.) men de takene er ikke så sterke som de var. :( Det begynner å bli gangske så ubehagelig dette med korsryggen. noen som vet hva det betyr??? holder det på å gi seg??
*keiko med jente og gutt* Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 kanskje du skal prøve og gå deg en tur det kan å fart på ting:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå