Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 har hatt tak med ca ti min mellom gangske lenge nå, MEN..... nå har det gått mer over til å være en konstant murring i korsryggen og som fortsatt har disse takene hvert ti. min (ca.) men de takene er ikke så sterke som de var. :( Det begynner å bli gangske så ubehagelig dette med korsryggen. noen som vet hva det betyr??? holder det på å gi seg??
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jeg vet ikke, men kanskje du bare har hatt en omgang med maserier? Er så kjedelig når de gir seg altså!!
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 blæææ... nei vil ikke det! men det er jo godt mulig det da! sukk!! æsj altså!
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Kan hende at det bare tar en lite pause da, så du får hvilt deg litt... Hehe får være litt positiv også, ikke bare partypooper Har bare blitt skuffa så mange ganger så selv, men de som har født har nok litt mer erfaring da
mednr5imagen Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Stimuler brystene dine...og ikke legg eller sett deg ned, gå litt... Kanskje de tar seg opp igjen.
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 tror nok ikke det var en pause! men men...... kanskje det bygger seg opp til fullmånen på lørdag!! :) håpe håpe håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå