Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg for min del får ikke dette til, men det er nok bare fordi det da krasjer litt med å være både kone og mamma følelsesmessig! Men jeg har aldri sett på dette som noe spesielt galt, hvertfall ikke så lenge barnet er lite... Men etter å ha sett en ekkel episode av Dr. Phil i dag begynte jeg å tenke på dette... Man har jo faktisk sex med barnet i samme rom! Hva gjør dere? Og hva synes dere om dette?
LisaColli Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 så lenge ungen er så liten at den ikke skjønner hva som skjer, OG sover, synes jeg ikke det er noe galt. har gjort det selv. men nå har snuppa eget rom da
ScaryMama Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Vi har sex med babyen i samme rom, men bare hvis han sover. Han sovner i vår seng, så flytter jeg han over i egen, har sex, og tar han opp til oss igjen når han våkner. Jeg har aldri tenkt noe over at det er ekkelt. Hva sa Dr. Phil om det i dag?
2 gutter og 1 jente Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ja, det har vi. mini sover jo i sin seng, og jeg tror ikke en liten baby vil faa varige men av at foreldrene koser seg....
LisaColli Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 dr. phil sa vel ikke noe på det å ha sex på samme rom som ungen, han var vel mer bekymret for om faren faktisk hadde hatt sex MED ungen!
ScaryMama Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Da syns jeg faktisk at det er verre å ha sex når man er gravid.
Taram har gutt&jente Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Så lenge baby sover på vårt rom er hun der også når vi har sex. Men helst når hun sover, for at vi skal få holde på i fred.. :-) Ser ingen problemer med det, hun burde bare være glad for at foreldrene koser seg og er glad i hverandre ;-)
suseduse Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 jeg hadde det når han var mindre.. men så var det en gang han tydeligvis våkna når vi holdt på og vi så ikke det før etterpå, lå der helt stille(ca 5 mnd da)og stirra på oss, og etter det har jeg fått angst.. han skjønner jo ikke noe, men er bare redd for at han skal våkne...så nå blir det alle andre steder enn i senga våres
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Nei, det har vi ikke. Begge syns det blir helt merkelig..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jepp det har vi, synes ikke det gjør noe siden han er bare 3 mnd. Som jeg leste her oppe et sted at han kan være glad foreldrene koser med hverandre og er glade o hverandre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå